Geen producten (0)

Leveringen & Verzendkosten                                                                                                

Levertijd?

Op maandag, woensdag en vrijdag worden pakketten verstuurd na ontvangst van uw betaling(1). Vanwege de enorme drukte en het arbeidsintensieve karakter door onze eigen productie van verse kruidenmixen, kunnen wij niet meer op alle werkdagen pakketten afsturen. De dagen waarop wij niet versturen zijn voor ons productiedagen. Wij doen dit om de zekerheid van leveringen te kunnen waarborgen en teleurstellingen bij onze klanten te voorkomen. Hieronder het verzendschema:

Bestelling geplaatst op: Uw pakket wordt afgezonden op:
Zaterdag Maandag
Zondag Maandag
Maandag voor 12.00uur Maandag
Maandag na 12.00uur Woensdag
Dinsdag Woensdag
Woensdag voor 12.00uur Woensdag
Woensdag na 12.00uur Vrijdag
Donderdag Vrijdag
Vrijdag voor 12.00uur Vrijdag
Vrijdag na 12.00 uur Maandag

 

(1) Bestellingen via Klarna-betaling kunnen iets later worden verzonden, omdat we moeten wachten op autorisatie vanuit Klarna.

 

  • Verzending met track & trace code, u krijgt Track Trace notificatie van de vervoerder over uw pakket.
  • Speciale kruidenmixen, grote aantallen losse kruiden of kruidenmixen kunnen eventueel een langere levertijd hebben.
  • Levertijd na verzending gemiddeld 1–3 werkdagen (*) in Nederland, buitenland verzending duurt iets langer, mits op voorraad. 
  • Een product welke niet op voorraad is, kunt u vaak wel bij ons bestellen. Deze webshop geeft aan of er iets wel/niet op voorraad.
  • Zodra uw pakket bij ons afgezonden is, hebben wij géén invloed op de snelheid van levering door derde partijen (pakketbezorgers).
  • (*) Bij eventuele onvoorziene omstandigheden vanuit Equine-Motion Remedies of de postpakket vervoerders (bijv. stakingen) kunnen we de levertijden niet garanderen.
  • (*) Met feestdagen, Pasen, Pinksteren, Sinterklaas, Kerst / Nieuwjaar e.a. situaties kunnen er vertragingen ontstaan en kunnen we de levertijden niet garanderen.

 

 

Verzendkosten?

We werken met drie verzendpartners, maar versturen voornamelijk via PostNL

Verzendpartners POSTNL, DHL, DPD (*1,2,3)

 

Nederland

Pakket verzending naar servicepunt PostNL

  • Pakketten tot 20 kg verzendkosten € 5,99
  • Pakketten > 20 kg verzendkosten worden berekend afh. van gewicht en afmeting
  • Afhalen bij servicepunt van uw keuze binnen 5 werkdagen

 

Pakket verzending naar huisadres

  • Pakketten tot 20 kg verzendkosten € 6,49
  • Pakketten > 20 kg verzendkosten worden berekend afh. van gewicht en afmeting
  • 1 afleverpoging, daarna afhalen bij servicepunt binnen 5 werkdagen
  • Grote volumineuze of zware pakketten worden met PostNL of DPD verzonden, DHL is niet mogelijk.

 

 

België

Pakket verzending naar servicepunt België

  • Pakketten tot 20 kg verzendkosten € 6,99
  • Pakketten > 20 kg verzendkosten worden berekend afh. van gewicht en afmeting
  • Afhalen bij servicepunt van uw keuze binnen 5 werkdagen

 

Pakket verzending naar huisadres België

  • Pakketten tot 20 kg verzendkosten € 7,49
  • Pakketten > 20 kg verzendkosten worden berekend afh. van gewicht en afmeting
  • 1 afleverpoging, daarna afhalen bij servicepunt binnen 5 werkdagen

 

CADEAUBONNEN worden GRATIS verstuurd via briefpost!

 

Overige landen

  • Voor verzending naar andere landen, neem vrijblijvend contact met ons op.
  • Vanwege de Duitse verpakkingswetgeving verzenden we niet meer naar Duitsland. Het is wel mogelijk om bij ons te bestellen en naar een pakket servicepunt in Nederland aan de grens te laten versturen. Echter u moet wel een Nederlands postadres opgeven! Een mogelijkheid hiervoor is om een Nederlands postadres aan te vragen bij www.grenspostadres.nl . Dan wordt uw pakket veilig verzonden en is verzekerd en goed traceerbaar.

 

Woont u in een regio waar de bezorging van pakketten vaak fout gaat?

Als u op een adres woont waar bezorgingen vaak fout gaan, raden wij aan om het pakket rechtstreeks naar een servicepunt te laten verzenden in plaats van naar uw huisadres. Dit kan voorkomen bij bijvoorbeeld doodlopende wegen, onlogische nummeringen of als het huis moeilijk te vinden is.

In geval van een zoekgeraakt pakket moeten wij een onderzoek opstarten, wat tot 7 werkdagen kan duren.

Door het pakket direct naar een servicepunt te laten sturen, verkleint u aanzienlijk de kans op zoekraken. Zo voorkomt u onnodig lang wachten op uw pakket vanwege het noodzakelijke onderzoek en de daarbij komende irritatie.

Waarom prijsverschil verzenden naar servicepunt of huisadres?

Het verzenden naar huisadressen kost meer tijd en geeft extra kosten bij de vervoerders. Bezorging aan een servicepunt vereist minder tijd en middelen om te organiseren en uit te voeren. De servicepunten liggen vaak op centrale locaties die goed toegankelijk zijn in tegenstelling tot sommige huisadressen.

Tevens zijn het aantal vervoers bewegingen minder bij afleveringen naar servicepunten, wat een positieve bijdrage geeft aan het milieu.

Gratis verzending?

Bezorging is helaas nooit echt gratis. De verzendkosten moeten op de een of andere manier gedekt worden. Webshops die gratis verzending aanbieden, verwerken deze kosten vaak in de verkoopprijs van hun producten.

Wanneer klanten hun bestelling bij ons ophalen of producten op een beurs kopen, betalen zij feitelijk ook deze verhoging in de productprijs. Bovendien worden klanten die meerdere artikelen bestellen benadeeld, omdat zij in feite meerdere keren verzendkosten betalen die in de prijs zijn verwerkt.

Wij vinden dit onrechtvaardig en willen hier graag transparant over zijn.

Daarom streven wij ernaar onze producten voor iedereen zo scherp mogelijk te prijzen, zodat u als klant altijd het voordeel heeft.

Bij Equine-Motion® Remedies BV houden we de kosten liever open en eerlijk!

  

Het in ontvangst nemen van uw pakket en SERVICEPUNTEN?

De bestelling die u bij ons plaatst kunt u laten versturen naar uw huisadres of naar een servicepunt van uw keuze. Mocht u niet thuis zijn en het pakket wordt naar de pickup point/servicepunt gestuurd, dan heeft u 5 dagen de tijd om het pakket af te halen. Legitimeren wordt meestal vereist bij het afhalen.

Het ligt in uw verantwoordelijkheid om het pakket tijdig op te halen bij een servicepunt!

Bij het niet in ontvangst nemen of afhalen van het pakket bij een pickup point/servicepunt, sturen de vervoerders het automatisch retour naar de afzender, aan ons. Op dit retourproces hebben wij géén invloed en is onomkeerbaar. 

Aan deze retour service rekenen alle vervoerders retourkosten en extra toeslagen. Helaas zijn wij genoodzaakt deze kosten (retourkosten + eventuele toeslagen + administratiekosten € 2,50) door te berekenen aan de klant. 

Waar blijft mijn pakket, wat is de verzend procedure?

U kunt onze verzend procedures lezen bij faq of door te klikken op onderstaande link:

Verzendprocedure Equine-Motion of waar blijft mijn pakketje

Ons advies is, om géén aflever instructies te geven om pakketten te laten bezorgen bij de buren of ergens laten neerzetten. Bij het vermissen van een pakket met deze instructies, blijft u zelf verantwoordelijk voor de vermissing en kosten!!!

Bent u niet thuis of weet u niet zeker of u thuis bent, dan adviseren wij het pakket te laten afleveren bij een servicepunt in uw buurt.

Afhalen?

Afhalen kan 7 dagen per week op afspraak. Voor een afhaal afspraak nemen wij contact met u op, nadat er bestelt is in de webshop. U kunt ons bereiken via tel. 0591 - 238 039 of WhatsApp 06- 27 43 42 36

 

 

Wij recyclen dozen?

Door dozen te hergebruiken in plaats van direct weg te gooien, kunnen we het milieu enorm ontlasten. Uw bestelling kan dan ook in een gerecyclede doos aankomen.

Hoe wordt het pakket gewicht berekend?

Het gewicht van de pakketten wordt berekend over het bruto gewicht (3*) per product in de webshop m.a.w. de product inhoud + verpakkingsmateriaal = Bruto Gewicht.   

       

Heeft u meer vragen, neem contact met onze klantenservice op. Wij helpen u graag!

 

*1 Post NL bezorgt over het algemeen de volgende dag van maandag t/m zaterdag, m.u.v. zon- en feestdagen. Waddeneilanden en het buitenland kunnen langer duren. Als uitreiking aan de deur of bij een van de buren niet mogelijk is gebleken, kan het poststuk tot max. 7 dagen daarna op een PostNL-locatie worden afgehaald. Voor meer informatie zie: https://www.postnl.nl  

*2 DPD bezorgt over het algemeen de volgende dag van maandag t/m zaterdag m.u.v. zon- en feestdagen. Waddeneilanden en het buitenland kunnen langer duren. 1 Bezorgpoging, lukt dit niet dan kan het pakket bij buren afgegeven worden of gaat naar de dichtstbijzijnde Pickup parcelshop. Afhalen pakket kan tot max. 7 dagen daarna. Voor meer informatie zie: https://www.dpd.com/nl/nl/support/bezorgtijden 

*3 DHL bezorgt over het algemeen de volgende dag, m.u.v. zon- en feestdagen. Waddeneilanden en het buitenland kunnen langer duren. 1 Bezorgpoging, lukt dit niet dan kan het pakket bij buren afgegeven worden of gaat naar de dichtstbijzijnde service pick-up punt. Afhalen pakket kan tot max. 7 dagen daarna. Voor meer informatie zie https://www.dhlparcel.nl/nl 

Op al onze leveringen & verzendkosten zijn onze algemene voorwaarden van toepassing. Alle prijzen op deze website zijn in Euro en inclusief BTW. Equine-Motion Remedies is aangesloten bij Webwinkel Keur

Wij maken gebruik van cookies om de website te verbeteren, het verkeer op de website te analyseren, om de website naar behoren te laten werken en voor de koppeling met social media. Door op Ja te klikken, geeft u toestemming voor het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- en cookies verklaring.